Nytt tema + min dag.

Jag hittade ett nytt tema och jag var tvungen att ha den för det blev rätt så snyggt nu! Jag vet inte vad jag ska tycka om min header dock, men den får duga än så länge. 

Idag fick man gå upp tidigt för att hjälpa mamma för hon skulle iväg tidigare på ärende så jag fick rasta två av våra hundar. Min kropp var inte ett dugg redo för det haha, men jag lyckades gå rätt så långt med hundarna även om jag inte hade ätit frukost ännu, samt som jag fortfarande var i sovläge. Efter det så var jag lat och började spela sims 2 på min brors dator. Det är en sån stor skillnad från sims 3 så jag var förvirrad en stund på hur allting fungerade men jag klurade ut det.

Resten av kvällen har varit rätt lugn. Det blev en god middag och nu sitter man på soffan i sovrummet och lyssnar på skön musik. Jag ska även dammsuga och fixa ordning mitt rum för i helgen så kommer min bästa vän över på besök! Det luktar väldigt mycket från tamråttorna som mamma är råttvakt för (de är i mitt rum för tillfället) så jag hoppas att det inte gör något för henne haha! Ha det så bra så länge!

Ta och lyssna på den här förresten, för jag får rysningar för den. x

Lämna en kommentar