Min sommar 2014.

Så, nu har jag några bestämda datum för mig då jag ska göra roliga grejer i sommar!

Först börjar vi med första helgen i Juni då jag ska åka till Göteborg med två av mina kära vänner. Fredagen så ska vi gå på Liseberg, det är ju hela 7-8 år sedan jag var där så nu är det dags! Dagen efter så är det dags för Håkan Hellström på Ullevi!! Jag har längtat så mycket efter att få se honom så nu när det väl händer så blir jag helt hysterisk haha. Han hade en massa konserter i slutet av förra året men jag kunde inte gå så jag hoppades verkligen på att något skulle hända i år och det gjorde det! Det är tyvärr bara en konsert han kommer spela men vi fick tag på biljetter så nu är det bara att köra!

hh_2438

Fina Håkan Hellström!

Men det som får mig att vilja skrika högt är nog att jag kommer få åka till England för att gå på Reading Festival. Fick ledigt på måndagen då vi kommer hem för vi kommer bara gå på söndagen på festivalen, jag och mina vänner. Vi åker till London så vi ska absolut gå och kolla Big Ben haha!
Men just själva känslan av att jag ska få åka till engelsk mark och få gå på festival där. Det är helt sjukt! Jag kan knappt tro det. Och jag kommer få se så många fina band att jag blir så tårögd bara av att tänka på det. Jag kommer bland annat få se Blink-182, Tonight Alive, Young Guns, You Me At Six, The 1975, The Story So Far, A Day To Remember och Papa Roach. Det kommer bli så grymt!!

TONIGHT ALIVE 'Breakdown' Generic imageTonight Alive.

uschfyYoung Guns.

Jag hoppas verkligen att de här två banden har signeringar. För de är mina absoluta favoriter av dem som är där på söndagen. (Plus att jag saknar Young Guns så oerhört mycket från Rule Britannia Tour. Så träffa dem igen vore göra mig riktigt glad.)

Är så glad på livet nu. Ingenting kan gå fel!!

 

Lämna en kommentar